FAQ

Proizvode sa sajta je moguće naručiti na više načina.

Prvi je naručivanje direktno na samom sajtu. Ukoliko se do sada niste registrovali, potrebno je da prvo to uradite. Kad se uspješno registrujete, na Vaš mail stiže potvrda registracije. Nakon toga, jednostavnim dodavanjem artikla u korpu i praćenjem ostalih koraka završite narudžbu. Na mail koji ste naveli pri registraciji stići ce potvrda narudžbe, sa ID brojem, što je potvrda da ste dobro ispratili sve korake.

Drugi način je da nam proslijedite Vašu narudžbu putem e-maila info@pandorashop.ba  Molimo Vas da nam u tom slučaju proslijedite potrebne podatke, kako bi Vaša narudžba mogla da se realizuje:

Šifra artikla
Veličina
Ime i prezime primaoca
Adresa za isporuku
Mobilni kontakt telefon

Narudžbu možete otkazati u periodu od 30 minuta od trenutka kreiranja narudžbe.

Narudžbu možete otkazati slanjem email poruke na info@pandorashop.ba .

Vaša narudžba može biti otkazana zbog nekoliko razloga. Neki od njih mogu biti:

-Proizvod više nije na stanju,

-Plaćanje za Vašu narudžbu nije izvršeno, tj. Vaša uplata nije evidentirana u roku od 3 dana od kreiranja narudžbe.

Cijena dostave je 7 KM za standardnu dostavu.

Ukoliko Vaša narudžba prijelazi iznos od 180 KM, standardna isporuka je besplatna.

Isporuku vršimo isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Nažalost, artikle kupljene putem online prodavnice nije moguće mijenjati i reklamirati u Pandora maloprodajnim objektima. Za instrukcije oko povrata i reklamacija, kontaktirajte nas slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.ba .

 

Ukoliko ste nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas obavijestite o tome u roku od 24h slanjem e-mail poruke na info@pandorashop.ba  .

Ako se na kupljenom proizvodu pojave nedostaci, pravo na reklamaciju je dvije godine od datuma sa računa.

Potrebno je da popunite reklamacijski obrazac (koji možete preuzeti ovdje) i da nam ga pošaljete mail-om na info@pandorashop.ba . Nakon poslanog mail-a dobićete dalje instrukcije.

U roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovorićemo na uloženu reklamaciju i bićete obaviješteni o daljem postupanju.

Kupac ima pravo bez troškova i bez obrazloženja odustati od ugovora na daljinu u roku od 15 dana.

Obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: info@pandorashop.ba ili na adresu firme:

SF1 Clips d.o.o.

Tešanjska 24a

71 000 Sarajevo, BIH

Ukoliko odustane od ugovora, kupac ima pravo na povrat novca.

Vraćanje artikala je o trošku kupca, a artikal se vraća u ispravnom i nekorištenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju, zajedno sa originalnim računom i popunjenim obrascem za odustanak, koji možete preuzeti ovdje.

Više informacija o povratu možete pročitati ovdje ili možete da nam pošaljete mail na info@pandorashop.ba  .

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam se obratite slanjem e-mail poruke na: info@pandorashop.ba . U najkraćem mogućem roku obavijestićemo Vas o daljnjem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nam pošaljete e-mail poruku na info@pandorashop.ba  .

Svaki komad Pandora nakita je ručno završen i napravljen od visoko valitetnih materijala.

Kako bi Vaš nakit uvijek izgledao lijepo, savetujemo Vam da skidate nakit prije spavanja ili fizičkog treninga. Također ga držite odvojeno od drugog nakita da biste izbjegli grebanje.

Izbjegavajte da nakit dođe u dodir sa sredstvima kućne hemije ili slanom vodom jer će Vam to narušiti izgled nakita, nakit će potamniti i izgubiti sjaj. Nakit polirajte mekanom tkaninom za poliranje, kako bi bio blistav, međutim, imajte u vidu da tkanina neće ukloniti fizička oštećenja i ogrebotine.

SF1 Clips d.o.o., kao članica SF1 grupe, je generalni i ekskluzivni distributer danskog brenda nakita Pandora za zemlje Balkana i Moldaviju. Uz svaku narudžbu dobijate certifikat o autentičnosti kojim se potvrđuje da je nakit koji ste kupili autentični Pandora nakit. Svaki jedinstveni komad Pandora nakita stručno su izradili i ručno završili vrhunski i talentovani Pandora majstori, stvarajući savremen, elegantan i ženstven nakit od srebra 925, zlata 585 i naših jedinstvenih mješavina metala – 14k pozlata i 14k roze pozlata.

Radno vreme našeg kontakt centra je:

Ponedeljak-Petak: 09-17h

Artikle poručene preko pandorashop.ba možete platiti:

- plaćanje pouzećem, prilikom preuzimanja od brze pošte, što podrazumijeva plaćanje isključivo gotovinom,

- plaćanje uplatnicom pri čemu poručeno šaljemo nakon evidentiranja uplate.

Očekivani rok za dostavu je 6 radnih dana. Nažalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vrijeme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od brze pošte.

Sarađujemo sa brzom poštom JP BH Pošta, koja vrši isporuku od ponedeljka do subote u periodu od 8 do 17 časova na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Pandora Me predstavlja kolekciju minijaturnih privjesaka koje možete stilizovati na nekoj od Pandora Me narukvica i na brošu, kao i kolekciju minijaturnih naušnica koje se prodaju zasebno. Pandora Me privjeske je moguće nositi na Pandora Me i ESSENCE narukvicama, kao i na ESSENCE ogrlicama. Pandora Me privjeske nije moguće nositi na standardnoj PANDORA narukvici i ogrlici, kao ni na Reflexions narukvicama i ogrlici.

Nažalost, u ovom trenutku ne nudimo opciju zamjene, ali ukoliko Vam isporučeni proizvod ne odgovara, možete ga vratiti po proceduri koja je detaljno opisana ovdje.

Molimo Vas da nas kontaktirate mail-om na info@pandorashop.ba . Iako ćemo pokušati da otkažemo Vašu narudžbu, to možda neće biti moguće zbog brzine kojom se ona obrađuju i predaje kurirskoj službi. Ukoliko kontakt centar nije u mogućnosti da otkaže Vašu narudžbu, možete odbiti njenu isporuku.

Može se desiti da je proizvod koji ste naručili u međuvremenu prodat, o čemu ćemo Vas obavijestiti putem e-maila. Sve narudžbe se obrađuju onim redoslijedom kojim kupci naručuju, sve dok traženo imamo na zalihama. U ovom slučaju, Pandora zadržava pravo da otkaže Vašu narudžbu. Izvinjavamo se zbog eventualnih neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju.